miercuri, 13 februarie 2013

Hits and Misses: Produse pe care le-am consumat 3

Am terminat cu stresul, s-a terminat sesiunea, imi stiu notele si sunt linistita acum.
Am strans din nou in cutiuta cateva produse consumate asa ca azi o sa vi le arat si o sa va spun cateva cuvinte despre ele.
Prefer sa fac postarea aceasta mai des din 2 motive:

  1. nu am asa multe ambalaje goale care doar ocupa locul
  2. impresia mea despre produse este mai proaspata 
Acestea fiind spuse, sa trecem la treaba!


  • Elseve  Nutri-Gloos Crystal-Era roz cu particule sclipitoare, cum sa nu imi placa? Curata bine, miroase la fel ca si cel clasic, sclipiciul nu ramane in par si nici mirosul. Acum il am pe cel clasic dar s-ar putea sa il recumpar pe acesta la un moment dat.

  • Spray de corp Avon Naturals Cherry Blossom- nu mi-a placut, l-am folosit doar ca sa il consum si sigur nu o sa il recumpar.
  • Gel de dus Avon Naturals Cherry Blossom- nici acesta nu mi-a placut. Am simtit ca mi-a uscat pielea si e nevoie de o cantitate mare de produl pentru o singura utilizare. Nu imi place prea tare mirosul acestei game si nici gelul de dus nu o sa il recumpar.

  • Deodorant antiperspirant Nivea Invisible for Black & White- imi place in continuare si o sa il recumpar.
  • Crema de corp Avon Planet Spa cu extract de foare de lotus- o ador! Miroase foarte bine, hidrateaza foarte bine, intra repede in piele.Mi-a placut foarte foarte tare si abia astept sa cumpar varianta full size. 


  • Gel pentru conturul ochilor Oriflame Essentials- nu a facut nimic pentru mine. In continuare cred ca este apa de ploaie si nu o sa il recumpar.

  • Dischete demachiante Caterine- au fost ok, nu am ce sa le reprosez dar acum mi-am cumparat altele care sunt mai dense!?/ bine presate??! nu stiu sa explic dar imi plac mai mult.

Si, la final, va arat parfumurile pe care le-am testat in ultima perioada:


  • Giordani White Gold, Oriflame- am acest parfum in colectie insa am folosit oricum si mostra.Eu nu ma dau in vant dupa el insa prietenul meu il adora asa ca il port destul de des. Dupa ce termin cei 40 ml cat mi-a mai ramas probabil o sa il recumpar.
  • Pretty Swan, Oriflame- mi-a placut, este un miros foarte potrivit pentru zi insa mi se pare comun...nu cred ca l-as cumpara.
  • Amazonia, Oriflame- pe acesta l-am urat... nu cred ca l-as folosi nici daca l-as primi cadou. Pur si simplu nu e un miros care sa mi se potriveasca.
  • Rock'n'passion, Oriflame- nu mi-a placut deloc.Are un miros ciudat si nu in sensul bun al cuvantului. Nu l-as cumpara.
  • Lovely Garden, Oriflame- mi-a placut! Are un miros discret dar foarte placut. S-ar putea sa il cumpar.
  • Slip Into... Avon-si acesta mi-a placut insa nu m-a impresionat. S-au putea sa il cumpar  insa nu mi-l doresc cu orice pret.
  • Avon Sensuelle- are un miros placut insa asa cum am mai spus, are miros asemanator cu alte parfumuri Avon. Nu cred ca l-as cumpara.

Voi  ce-ati reusit sa consumati in ultima perioada?:*











Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu