joi, 3 ianuarie 2013

Colectia mea de:PANTOFI

Buna!Numele meu este Oana si sunt o shoeaholic!
Azi m-am gandit sa impartasesc cu voi iubirea mea pentru...PANTOFI.
De cand am incaltat prima data pantofi cu toc m-am indragostit iremediabil de ei si foarte rar renunt la ei in favoarea pantofilor "comozi" desi detin si cateva perechi de acest gen.
Nu am o colectie impresionanta sau stiu eu ce pantofi foarte scumpi dar toti cei pe care ii am imi sunt foarte dragi si am grija de ei ca de ochii din cap. :))
Fiecare are cutia lui in dulapiorul meu si dupa fiecare purtare ii curat si ii asez la loc in cutie.
Am impartit aceasta postare in 3 parti: pantofi,sandale si cizme/ghete.
Primii care vor defila sunt pantofii:
Leonardo-aprox 60 lei
Magazin local-80 lei
Leonardo-aprox 120 lei
Leonardo-aprox 50 lei

Stone Creek-150 lei
Leonardo-aprox 80 lei
Leonardo-aprox 60 lei
Magazin local-130 lei






Have fun!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu