duminică, 20 ianuarie 2013

Review: Lapte demachiant Optimals, Oriflame

Azi a vinit randul laptelui demachiant Optimals sa fie in centrul atentiei.
Sa incepen cu ambalajul: imi place foarte tare recipientul si sistemul de dozare. E foarte practic si usor de folosit. Pompita dozeaza o cantitate suficienta pentru o discheta demachianta. Imi mai place ca recipientul e usor transparent deci o sa stiu mereu cat produs a mai ramas.
Produsul in sine este destinat tenului uscat/sensibil si are o textura cremoasa ceea ce din punctul meu de vedere reprezinta  inca un plus.
Mirosul este unul discret si pe mine ma duce cu gandul la ceva "curat".
Eu il folosesc atat pentru indepartarea machiajului fetei cat si a ochilor si se descurca foarte bine in ambele cazuri. Nu ustura ochii, nu ii irita si nu ramane tenul lipicios dupa folosire.
Pe mine m-a convins si sunt sigura ca ii voi recumpara.
Are 200 ml si costa la pret intreg 26 lei insa eu l-am cumparat la oferta cu doar 16.99 lei.



Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu