joi, 24 ianuarie 2013

Review: Trusa farduri de pleoape Sand & Green

V-am arata aceasta trusa in haulul campaniei 1/2013 de la Oriflame.
De atunci am incadrat-o in rutina mea zilnica si acum, dupa aproximativ 2 saptamani de folosire am decis ca a venit momentul sa va spun cateva cuvinte despre ea.
Paleta e mult mai mica decat ma asteptam, cutiuta in cate sunt puse fardurile este confectionata din plastic rezistent iar capacul e transparent.
Vine impreuna cu un buretel pentru aplicarea fardului pe care eu nu l-am prea folosit insa ma gandesc ca in caz de urgenta e util si acela.
Paletuta este disponibila  in trei variante de culori insa eu am ales-o pe aceasta pentru ca am ochi caprui si mi se pare ca nuantele de verde si maro mi se potrivesc cel mai bine.
Contine 8 farduri din care 4 sunt sidefate(cele de sus), urmatoarele 2 sunt semi-mate  iar ultime 2 sunt mate.
Toate cele 8 nuante sunt foarte pigmentate, foarte usor de aplicat si blenduit. Au o consistenta putin prafoasa deci eu va sugerez sa realizati maghiajul ochilor inainte de cel al fetei sau sa gasiti alte solutii astfel incat sa nu cada fard peste fondul de ten si sa va stricati maghiajul.
Asta am patit eu la inceput si  nu a fost prea placut.
Prima nuanta de sus o folosesc ca si highlight  iar pe ultima de jos pentru a-mi contura sprancenele ; in rest le combin si mixez astfel incat pot sa optin o multime de lookuri diferite cu o singura paletuta.
Eu sunt foarte incantata de acest produs si sunt fericita ca am avut inspiratia sa il comand.



Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu