luni, 21 ianuarie 2013

NOTD:" Once in a Red Moon"

Mie imi place sa imi fac singura manichiura. Nu mereu fac acest lucru insa atunci cand am putin timp si chef profit din plin. Aveam in telofon mai multe poze cu modele de unghii facute de mine asa ca m-am gandit sa vi le arat si voua.
Nu e nimic imposibil de realizat sau foarte creativ insa mie mi se par niste modele dragute si de efect.
Azi o sa va arat aceasta manichiua pe care se pare ca am purtat-o in 15 decembrie:


A fost prima si singura data (pana in prezent)  cand am facul manichira semiluna si mi-a placut foarte mult.
Pentru realizarea ei am avut nevoie de :
  • o baza transparenta
  • un lac de unghii rosu
  • un lac cu sclipici auriu
  • o scobitoare
  • un betisor pentru urechi
Am aplicat prima data un lac transparent de la Seventeen si l-am lasat sa se usuce.
Apoi au urmat 2 straturi de oja rosie Perfect Chic insa nu pe toata unghia. 
Am lasat in partea de jos atat cat am vrut sa fie de mare semiluna si doar de acolo am inceput sa aplic oja rosie.
Nu trebuie sa fie o linie perfecta, sclipiciul mai acopera din "greseli" . Daca nu ai incredere in indemanarea ta, te poti ajuta de benzile acelea pentru manichiura frantuzeasca.
Acolo unde se termina oja rosie (si incepe cea transparenta) am trasat cu ajutorul unei scobitori o linie de sclipici din lacul de unghii Gold Flecked de la ColorTrend, Avon.
Peste toata unghia am dat apoi un strat din acelasi lac transparent Seventeen si Gata!
Ca sa sterg in jurul unghiei acolo unde am "pocit" am folosit un betisor de urechi imbibat in acetona (evident, nu am ajuns inca la aceasta etapa atunci cand am facut poza ).
Este  usor de realizat si nu cred ca era nevoie de atatea indicatii insa eu le-am dat oricum :))




Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu