luni, 14 ianuarie 2013

Hits & Misses : Produse pe care le-am consumat

Nu stiu voi cum sunteti insa eu sunt atat de fericita cand reusesc sa termin un produs...
Azi o sa va arat produsele pe care le-am consumat in ultima perioada. Mie imi place sa  citesc astfel de  postari, mi se par utile si interesante. Nu stiu exact la ce interval de timp voi face  acest gen de postari, insa de fiecare data cand se vor strange mai multe produse o sa vi le arat.
Voi grupa produsele pe categorii si va voi spune cateva cuvinte despre fiecare.

Prima categorie e cea a produselor de ingrijire:
- crema de corp Christina Aguilera-Inspire am primit-o impreuna cu parfumul cu acelasi nume. Mi-a placut, miroase exact ca si parfumul, am folosit-o  ca si crema de maini sau am aplicat-o pe gat inainte sa aplic parfumul. Nu cred ca as cumpara-o separat insa daca o sa insoteasca din nou parfumul (atunci cand il voi recumpara) o voi folosi cu placere.

-crema de corp pentru fermitate Avon Care sau supranumita "crema malefica" s-a dat batuta pana la urma. Am crezut ca nu o sa scap de ea niciodata dar am reusit. Nu e oribila ca si crema de corp insa nici in top 100 creme de corp preferate de mine nu se claseaza. Sunt foarte fericita ca am terminat-o si cu siguranta nu o recumpar.

-gelul de dus Senses Sparkling Celebrate Me e preferatul meu dintre toate gelurile de dus Avon. Miroase foarte foarte bine si l-am folosit destul de repede. Am inteles ca o sa  se scoata din catalog si daca e asa imi pare tare rau pentru ca mi-a placut enorm. Totusi, nu am motive de panica, mai am 2 geluri de dus pline ochi  exact asa pe care le voi folosi cu cea mai mare placere. Logic, daca o sa-l mai vad in catalog, o sa-l recumpar.

-deodorantul antiperspirant Nivea  Invisible for Black and White si cu mine suntem prieteni buni. Miroase bine,este un produs eficient, ce sa-i mai cer?L-am recumparat deja si il voi recumpara de cate ori va trebui.

A doua categorie este cea a parfumurilor:


-apa de toaleta Miss O Fashion Princess (Oriflame) a fost pe gustul meu. Imi place foarte tare sticluta si ma gandesc sa o pastrez si sa pun altceva in ea. Am reusit sa folosesc doar 30% din ea pentru ca a trecut printr-o experienta neplacuta: dupa ce am cumparat-o, am folosit-o de 2-3 ori si apoi am pus-o in geanta sa o duc cu mine undeva...pe cand am observat ca geanta mea miroase prea tare a parfum mai bine de jumate de sticluta cursese deja. Oricum, atat cat a ramas dupa nefericitul incident  am folosit repede si mi-a placut tare. Cel mai probabil o voi recumpara.

-apa de toaleta Ice (Oriflame) nu s-a bucurat de prea multa atentie din partea mea. Nu mi-a placut asa tare incat sa nu pot sta departe de ea  dar nici nu mi-a displacut. In  ultima perioada am purtat-o destul de des si pe cand am inceput sa o indragesc, s-a terminat. Deocamdata nu o voi recumpara pentru ca sunt multe alte parfumuri pe care vreau sa le incerc insa este posibil sa o recumpar candva.

Si ultima categorie este cea a produselor de makeup:
- balsamul de buze Nivea Hydro Care a ajuns in aceasta categorie pentru ca nu am putut sa-mi dau seama daca locul lui e aici sau la produse de ingrijire...si pentru ca fondul de ten e singur singurel am zis ca-l pun aici. Asa cum am mai spus, am buze uscate si folosesc mult balsam de buze. Mi-a placut, e bunicel, nu m-a dat pe spate insa nici nu m-a dezamagit. Pentru moment nu o sa-l recumpar pentru ca am altele de terminat.

 -fondul de ten mineral therapy Giordani Gold e preferatul meu pana in prezent. Am scos tot ce se putea scoate elegant din sticluta. Arata natural, nu incarca tenul, nu se strange si  mi s-a potrivit nuanta. Mi-a placut foarte foarte tare si daca o sa-l mai vad in catelog o sa-l recumpar. Nu stiu ce s-a intamplat cu el insa nu l-am vazut de mult. Poate asta e un lucru bun...imi da ocazia sa caut alt fond te ten care sa-mi placa.


Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu