miercuri, 9 ianuarie 2013

Haul:Oriflame 1/2013

Ieri in jurul orei 19 a ajuns mult asteptata mea comanda  Oriflame.In aceasta luna mi-am luat mai multe produse decat de obicei. In general imi aleg doar un produs sau doua pe luna insa acum la ce oferte erau nu m-am putut abtine si mi-am spart pusculita.
Poza de grup:
In primul rand aveam nevoie de un demachiant nou. L-am ales pe acesta din gama "Optimals" deoarece am auzit doar lucruri bune despre el. A costat 16.99 lei si are 200 ml.
Apoi aveam nevoie si de un deodorant care sa nu fie antiperspirant pentru a-l aplica seara. Acesta e "Paradise" si pot sa spun ca nu ma dau in vant dupa mirosul lui. Are 75 ml si a costat 13.99 lei.
Un alt produs necesar a fost balsamul fara cltire "HairX  Winter Care" care miroase foarte foarte bine. In aceasta vara l-am avut pe cel " Summer Care " si ne-am inteles bine. Acesta are 150 ml si a costat 8.99 lei.

Concealerul Studio Artist  nu imi era necesar dar mi l-am dorit. Culoare e "Medium"si la prima incercare pot sa spun ca imi place. Are 10 ml si a costat doar 8.99 lei.
Daca tot mi-am luat concealer imi trebuia si o pensula pentru aplicarea lui, nu? Aceasta a costat 8.99 lei si pana acum imi place.Este pensula de jos si e evident folosita deja.Nu am mai avut rabdare,am vrut sa vad cum se aplica concealerul cu ea.


Apoi pentru doar 9.99 lei mi-am ales-o si pe cea aurie pentru aplicarea fardului de pleoape. Aceasta ma asteptam sa fie putin mai mare...dar nu e.
Ca sa am ce aplica cu pensula pentru fard mi-am ales si 3 paletute:
Primele doua sunt din gama" Cocktails and the city ". Sunt atat de micute si dragute ca nu ma mai satur sa ma uit la ele.Culorile sunt foarte frumoase si bine pigmentate.
Nuantele sunt:" Purple "si "Brown" si pretul lor a fost mic ,mic, mic. Au costat doar 9.99 lei una.
Cea de-a treia paletuta e din gama" Pure Colour" si e superba. Ador culorile si pigmentatia fardurilor. Aceasta a costat 24.99 lei si ma bucur foarte tare ca am cumparat-o. E in nuanta " Sand&Green".


Ultimul, dar cu siguranta nu cel din urma produs cumparat e bratara Girdani Gold pe care o iubesc. A costat 19.99 lei si este atat de finuta si de eleganta incat simt ca o sa o port foarte des.
Poza mea nu e grozava asa ca am descarcat una de pe google sa o vedeti mai bine:



Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu