miercuri, 16 ianuarie 2013

Tag: 5 produse sub 20 lei

M-am uitat pe Youtube la clipuri cu acest tag si m-am lasat inspirata. Ador sa gasesc produse bune si ieftine asa ca azi mi-am propus sa impartasesc cu voi 5 produse pe care eu le iubesc si care cred ca merita incercate.

5.Pensula pentru pudra ELF
Eu am o parere buna despre aceasta pensula Elf. O folosesc de fiecare data pentru aplicarea pudrei si sunt multumita de rezultat. Mi se pare o adevarata afacere sa poti sa-ti cumperi o pensula buna la 9 lei.

4.Mascara SuperShock de la Avon
Iubesc aceasta mascara. Am cumparat-o de foarte multe ori si o sa o recumpar  de cate ori o sa raman fara. Nu incarca genele, le curbeaza, le separa, le lungeste...si costa in jur de 15 lei.

3.Ruj Pure Colour de la Oriflame
Eu am unul intr-o nuanta de roz-nude si imi place tare mult. Arata bine pe buze, este pigmentat, usor hidratant si rezista binisor. Nu are cel mai atractiv ambalaj insa pot trece cu vederea acest lucru pentru ca produsul in sine e foarte bun. In catalog costa in jur de 9- 10 lei.

2.Gelurile de dus Jardins du Monde de la Yves Rocher
Am incercat pana acum 3 arome si am fost incantata de toate. Nu usuca pielea, curata bine si au niste mirosuri incredibile. Cu siguranta merita cei 10(sau mai putin) lei cheltuiti.

1.Crema de fata cu castravete de la Lady's
Banii cheltuiti pe aceasta crema reprezinta cel mai bine cheltuiti 5 lei din viata mea. Este crema mea de fata preferata, o folosesc zilnic si efectiv imi place senzatia pe care o lasa. E o crema lejera, hidratanta, cu miros "curat". Merita cu siguranta sa ocupe locul 1 in acest top!



Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu