sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Hits and Misses: Produse pe care le-am consumat 2

De cand am inceput sa scriu pe blog, sunt parca mai motivata sa termin produsele pe care le-am inceput. Asa se face ca va prezint azi a doua postare de acest gen.
Acestea sunt toate produsele pe care am reusit sa le termin de la ultima postare pana in prezent:



Ingrijire:
  • Iubita mea lotiune de corp cu capsuni si ciocolata alba Avon Naturals- mi-a placut extrem de mult si m-am simtit rasfatata de cate ori am folosit-o. Are un miros superb care persista pe piele destul de mult timp. Consistenta ei e usoara si intra repede in piele. Cu siguranta as recumpara-o!
  • Crema hidratanta pentru picioare Avon Foot Works - un alt produs pe care l-am iubit! Miroase extrem de bine, crema era de culoare roz si era foarte foarte hidratanta. As recumpara-o!
  • Crema de maini Cocktails and the City Party Queen de la Oriflame- nu m-a impresionat. Are consistenta apoasa  si nu e tare hidratanta si nici mirosul nu mi-a placut in mod deosebit.Nu as recumpara-o!



Parfumuri/deodorante:


  •  Deodorant spray Paradise de la Oriflame- la inceput am spus ca nu prea imi place mirosul. Intre timp m-am obisnuit cu el si mi-am schimbat putin parerea. L-am folosit cred ca de 5-6 ori si e gol. Mi se pare ca s-a consumat mult prea repede si acesta este singurul motiv pentru care nu l-as recumpara.
  • Apa de toaleta Cocktails and the City Party Queen de la Oriflame- mirosul ei devine la un moment dat enervant. Mie sincer nu mi-a placut nu as recumpara-o!
  • Mini apa de toaleta Secret Fantacy de la Avon-  am luat-o ca sa o tin in geanta. Imi place foarte tare mirosul ei si are o persistenta buna pentru o apa de toatela. As recumpara-o!



Ingrijirea buzelor:

  • Balsam multifunctional Tender Care Cherry de la Oriflame- mi-a placut foarte tare. Hidrateaza bine buzele, are un miros placut si m-a tinut vreo 3 luni. As recumpara-o!



Unghii:
  • Tratament/baza Seventeen cu calciu si vitamina B- am observat imbunatatiri de cand o folosesc si mi-a placut acest lucru. Am folosit-o aproape de fiecare data cand mi-am facut manichiura si ma bucur ca am descoperit-o. Cu siguranta as recumpara-o!

Am folosit si cateva mostre:




Parfumuri:
  • Moment de Bonheur Yves Rocher- il am in varianta de 50 ml si imi place tare mult.Este apa de parfum si are un miros deosebit care persista foarte mult timp.L-as cumpara!
  • So Elixir Purple Yves Rocher- imi place mirosul lui si mi-as dori sa-l prind la reduceri sau sa-l primesc cadou :)) .Nu l-as cumpara pentru ca e destul de scump la pret intreg si sunt sigura ca pentru banii aia as gasi ceva care sa-mi placa si mai mult.


Fond de ten:
  • Replumping Serum Foundation Yves Rocher- urasc mirosul lui. Are acoperire medie si arata destul de bine insa cu toate acestea nu l-as cumpara.
  • Avon 24K- la lumina artificiala mi-a placut tare mult cum arata insa la lumina naturala are o tenta de portocaliu care nu imi place.  Are acoperire mica spre medie . Poate am sa-l cumpar insa intr-o alta nuanta.

Crema de fata:

  • Nivea Visage  Pure and Natural- nu e chiar asa pura si naturala si miroase destul de puternic a alcool. Eu nu as cumpara-o.
  • Yves Rocher Ovale lifting- este un tratament remodelant pentru fata si gat, are un miros prea tare pentru un produs pentru fata si are destul de multe particule de sclipici in el. Nu l-as cumpara!


  • Lapte demachiant nutritiv Nivea Aqua Effect pentru ten uscat- imi place mirosul si consistenta cremoasa. A indepartat cu succes machiajul fetei. L-as cumpara!
  • Crema nutritiva de zi Nivea Aqua Effect- la fel, imi place mirosul si consistenta insa este o crema prea grasa pentru tenul meu. Nu as cumpara-o!





Voi ce produse ati consumat?




Fave fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu