joi, 17 ianuarie 2013

Mini Haul:Bluzite

Eu ador bluzitele stil "peplum" insa nu am gasit in magazinele fizice din orasul meu nici una care sa imi placa in mod deosebit.
Cu aceasta ocazie am inceput sa caut online.Cel mai tare mi-au atras atentia cele de pe  www.raspberryfashion.ro asa ca pe 29.12 am decis ca plasesz o comanda.Comanda a ajuns la mine in 08.01.2013 ceea ce in conditiile in care platesc 15 lei transport prin curier rapid mi se pare o vesnicie.
Bine ca am prins si perioada cu sarbatorile insa oricum...ma asteptam sa ajunga mai repede.
 Prima bluza pe care am ales-o e aceasta:

Imi place tare mult, e asa "cumintica" si draguta si abia astept sa vina primavara sa pot sa o port. Atunci a costat 55 lei insa acum e reducere pe site si costa  44 lei. 

Apoi am ales-o si pe aceasta care e preferata mea ever!

In fata e toata paiete iar in spate e decupata si are o fundita draguta. Cu siguranta nu as purta-o intr-o zi obisnuita insa atunci cand se va ivi o ocazie speciala o sa o port cu cel mai mare drag.
Aceasta a costat 79 lei si acum la reduceri e 63 lei.
Sunt multumita cu ce mi-am comandat si cu siguranta o sa mai plasez comenzi pe acest site.





Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu