marți, 1 ianuarie 2013

ForFashion

In primul rand vreau sa va urez "LA MULTI ANI!".Sper ca anul nou sa va aduca tot ce va doriti ,sa fie un an mai bun si mai bogat din toate punctele de vedere decat cel ce a trecut.Va doresc multa sanatate(ca-i mai buna decat toate),si multa multa fericire.

Mi-am propus sa incep anul cu o postare in care sa va povestesc despre un magazin online care mie imi place foarte mult si pe care il verific zilnic ca nu cumva sa ratez produsele noi.
Magazinul comercializeaza haine la preturi foarte foarte accesibile.
V-am facut curioase?
Este vorba despre ForFashion!
Am descoperit acest magazin un urma cu cateva luni dar l-am studiat din umbra o vreme inainte sa plasez prima mea comanda.


M-am lasat foarte usor convinsa ca am nevoie de aceasta rochita inca de cand am vazut-o prima data si luand in calcul pretul ei foarte mic am zis ca nu am nimic de pierdut daca o comand.Am platit pentru ea incredibilul pret de...........25 de lei!
Aceasta este rochita pe care am purtat-o aseara acasa la prietenul meu.
Este chiar mai draguta decat in poza si ma bucur mult ca m-a convins sa o cumpar.
Coletul a ajuns la posta in aprox 5 zile si pentru transport am platit 8 lei.

Pentru ca am fost asa multumita de prima comanda,in 8 decembrie am mai plasa o comanda pentru:

Da,imi plac rochitele.Rochita de mai sus nu seamana cu nimic din ce am si de aceea mi-am dorit-o asa mult.
Este o rochie interesanta atat ca si culoare cat si ca design.Culoarea reala e putin mai inchisa decat in poza dar asta nu  ma deranjeaza,manecile sunt din plasa marunta neagra iar pe uneri , sus pe spate si chiar jos la fusta are o "banda"din "piele" verde inchis(aproape neagra).
Cu ea am fost imbracata luna aceasta la un botez si m-am simtit foarte bine in ea.
Pretul ei? 39 lei

In acelasi cos de cumparaturi am avut si aceasta jacheta neagra cu detalii aurii care,la fel,imi place foarte mult.Eu ii spun sacou si l-am purtat in noaptea de Craciun  cand asteptam colindatorii.
Am platit pentru el 49 lei si mi se pare ca am facut o adevarata afacere.
Deoarece suma acestor doua articole a depasit 49 lei am beneficiat de transport gratuit prin posta.


Am observat ca se adauga produse noi in fiecare duminica si daca ceva va place nu stati tare mult pe ganduri pentru ca stocurile se epuizeaza destul de repede.




Have fun!


Un comentariu: