miercuri, 2 ianuarie 2013

Colectia mea de:PARFUMURI

Azi am ales sa va arat si sa va spun cateva cuvinte despre mica mea colectie de parfumuri.
Imi plac in general parfumurile dulci floral-fructate insa nu genul de la care te doare capul.
Eu ador sa citesc postarile de acest gen si de fiecare data cand termin de citit ma apuca pofta de cumparat parfumuri.Ca sa fie mai interesant am cautat notele parfumurilor despre care voi vorbi pentru ca daca ma apuc eu sa le descriu mirosul nu o sa intelegi nimic.

 Parfumuri "de vedete":
Primul parfum despre care va vorbesc azi e Nina By Nina Ricci (EDT)
Il am de un an de zile si imi place enorm.Este un parfum pozitiv,vesel.
Eu il am in varianta de 50 ml si pretul lui aproximativ este de 160 lei.
Note de varf: lamaie calabria,citrice
Note de mijloc:caramel,vanilie,praline,maracuja,bujor
Note de baza:lemn de mar,cedru si mosc alb
Suna delicios nu-i asa?

Al doilea parfum din colectia mea este Inspire By Christina Aguilera (EDP)
Acest parfum se afla in colectia mea de aproape doi ani si face parte din categoria parfumurilor floral-fructate.
Motivul pentru care imi e asa greu sa il termin este cantitatea sa generoasa. 
Are 100 ml si un pret aproximativ de 117 lei.
Note de varf: frezie,lamaie,mango
Note de mijloc: trandafir,gardenie,urzica
Note de baza: lemn de santal,mosc,flori de portocal.

Urmeaza acum parfumurile Oriflame.
Love Potion (EDP)
Acesta este un parfum oriental vanilat fructat cu note de ghimbir,floare de cacao si ciocolata.
Are 50 ml si pretul lui intreg este de 85lei insa in catalog apare de multe ori la oferta.
Am auzit multa lume spunand ca  seamana putin cu Amor Amor by cacharel.
Eu nu stiu sa spun cu ce seamana si cu ce nu dar imi place foarte foarte mult.

 Precious Moments(EDP)
Este primul parfum cumparat de la Oriflame.Atunci l-am ales datorita sticlutei dragute si particulelor de sclipici pe care le are.Dupa ce l-am primit am fost putin dezamagita de mirosul lui insa cu timpul am ajuns sa-l indragesc si acum cred ca este un parfum cu adevarat pretios.
Printre notele sale se afla: mar rosu,magnolia,lemn alb.
Si acesta are tot 50 ml si un pret indreg de 85 de lei insa la fel ca cel de mai sus,este de multe ori la oferta.

Ice (EDT)
Acesta se afla in colectia mea din luna iunie si este cel mai fresh parfum pe care il am.
Nu ma omor dupa mirosul lui dar nici nu imi displace.Este acel parfum pe care il port cand merg la alergat sau sa platesc facturi.
Notele sale cuprind: grapefruit,pepene,mosc
Sticluta are 30 ml,pretul intreg e de 35 lei insa in catalog il gasiti si la 19 lei.

Giordani White Gold (EDP)

Acest parfum a fost un cadou de Mos Nicolae anul trecut.
Este un parfum cu miros matur si puternic.
Atat de puternic incat ma doare capul de cate ori il port.
Note: mandarina,trandafir,patchouli
Are 50 ml si un pret de 80 lei.

Miss O Fashion Princess(EDT)
Trebuie sa mentionez ca ador sticluta acesta fiind si motivul principal pentru care l-am cumparat.
Din pacate parfumul s-a varsat in poseta mea la scurt timp dupa ce l-am cumparat si acum mai am doar o linie de parfum.
Note:fructe,frezie,iasomie,praline,mosc.
Are 50 ml si costa 75 lei.

Ultimul parfum de la Oriflame este...Cocktails & The City Party Queen (EDT)
Acesta este parfumul care miroase mai bine pulverizat  in aer decat pe pielea mea asa ca il folosesc pe post de parfum de camera.
Note: trandafir,boabe de piper,vanilie,struguri
Are 50 ml si un pret de 40 lei.

Penultima categorie este destinata parfumurilor Avon.

Viva By Fergie (EDP)
Acesta este cel mai nou parfum din colectia mea.Eu il percep ca fiind un parfum cu miros masculin dar asta nu ma impiedica sa-l folosesc.
Note de varf: bergamota,tonuri verzi
Note de mijloc: narcisa,lavanda
Note de baza:lemn,mosc,vetiver
Are 50 ml si costa 89 lei.

Outspoken Intense by Fergie  (ETP)

Acesta este unul din parfumurile mele preferate de la Avon.Imi place chiar mai mult decat Outspoken-ul original.Are un miros inconfundabil si cred ca l-as recunoaste oriunde.
Note de varf: kumquat,carambola,mure
Note de mijloc: flori de portocal,floarea pasiunii,gardenie
Note de baza: ambra,cedru,mosc
Parfumul are 50 ml si costa aproximativ 80 lei.

Herve Leger Intrigue (ETP)
Dupa parerea mea este un parfum elegant si are un miros divin.
Note de varf :condimente,floare de bumbac
Note de mijloc:trandafir,floare de matase,ceai
Note de baza:casmir,mosc,boabe de Tonka
Are 50 ml si costa in jur de 100 lei.

Secret Fantacy (EDT)
Acest parfum este pe terminate.Am de gand sa il folosesc pana la ultima picatura pentru ca imi place foarte mult.Are un miros atat de vesel incat daca-l mirosi nu poti decat sa zambesti.
Note de varf: ananas,coacaze
Note de mijloc: liliac,iasomie
Note de baza: ambra,mosc,lemn de santal
Si acesta are tot 50 ml si costa aproximativ 50 lei.

Simply Because (EDT)
Este ultimul parfum din categoria Avon.Nu il am de mult timp si nici nu imi place in mod deosebit dar daca tot am dat banii pe el il port din cand in cand.
Note:capsuni,cires,bujor,mosc,vanilie
Are 50 ml si cost in jur de 40 lei.

Si...ultimul dar nu cel din urma este un parfum Yves Rocher.

Moment de Bonheur (EDP)


Acesta se afla in top 3 parfumuri preferate.L-am primit cadou la o comanda cu ocazia zilei mele de nastere.
Pe site zice ca are note verzi de trandafiri.
Are tot 50 ml si pretul lui intreg e de 185 lei.

Cu ocazia asta  le-am si numarat si sunt doar 14.Nu imi place 14...mai trebuie sa imi cumpar sau 1 ca sa am 15 sau 6  ca sa am 20.Nu?












PS:Mi-am luat parfumurile la o sedinta foto dar nu imi place cum au iesit pozele asa ca am apelat tot la google pentru poze.

Have fun!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu