joi, 17 ianuarie 2013

Obsesia mea pentru shopping

Cateodata cred ca am o problema. Imi place foarte tare sa imi cumpar lucruri...Pana aici totul e normal, problema e ca dupa ce le cumpar, le gasesc un loc si le las acolo fara mari sanse sa le port/folosesc vreodata.
Eu iubesc cercei mari, cu cat mai mari cu atat mai bine insa ii port extrem de rar. Am adunat o mica colectie si imi place tare sa ma uit la ei (macar atat daca tot nu ma complic sa-i port)asa ca am facut cateva poze si pentru voi cu perechile mele favorite.





















Trist e ca mai am cam tot pe atatea perechi care nu imi plac...si totusi, le-am cumparat! Tot incerc sa ma conving sa-i port insa mereu ajung sa spun "ehh,azi ma grabesc, sigur ii iau maine" si maine nu a sosit inca :))
desi unele perechi au si 3-4 ani... Oricum, mie mi se par frumosi, si sunt sigura ca "maine" o sa vina intr-o zi.











Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu