joi, 17 ianuarie 2013

Review: Ruj Luxe-Nude Slip

Azi m-am gandit sa va spun cateva cuvinte despre ultima mea descoperire in materie de makeup: rujul Avon Luxe in nuanta Nude Slip.
Eram asa fericita cand l-am vazut in blogosfera si toata lumea avea de spus doar de bine despre el incat a trebuit sa il am imediat.
Eu caut mereu nuante de ruj pe care sa le pot purta. Simt ca imi sta caraghios cu foarte multe nuante. Imi place foarte mult cum arata rujul rosu pe buzele oricui insa mie mi se pare ca sunt un clown cu ruj rosu sau unele nuante de roz. Poate e totul in mintea mea...cine stie...
De aceea am fost in cautarea unui ruj nude pe care sa-l pot purta zi de zi fara nici o problema.
L-am comandat pe acesta de la Avon si sunt foarte foarte multumita. Ambalajul e foarte elegant, nuanta e nude perfect fara nuante de roz sau piersica..pur si simplu nude. Este un ruj cremos si nu usuca buzele. Se potriveste oricarui machiaj si oricarei ocazii, arata foarte frumos pe buze si cred ca tocmai a devenit rujul meu favorit.
De cand l-am primit il port zilnic cu toate ca nu rezista foarte mult pe buze si nici nu e rezistent la tranfer.


Have fun!

2 comentarii: